Szenvedélyes marketing

A tanfolyamot vezeti:  Ficza János

Hallgatható

Mit érdemes átvenni a sportmarketingből? Hogyan találjuk és szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Hogyan építsünk ki velük szoros kapcsolatot? Hogyan szórakoztassunk és építsünk igazi love brandet? Tanulságok mindenkinek a sportmarketing világából. Teljes leírás

Csak céges licenccel

Teljes időtartam

54 perc

Leckék száma

12

Értékelés
Hozzáadás a tantervhez
Magyar, Angol
Oklevél
Korlátlan hozzáférés
Mire fókuszál a tanfolyam

Manapság a legnépszerűbb focikluboknak is egyre keményebben kell megdolgozniuk azért, hogy meg tudják szólítani az újgenerációs szurkolókat úgy, hogy közben a régieket se idegenítsék vagy veszítsék el. Ennek köszönhetően a futballklubok a marketingben is új kihívások elé néztek, és a tervezés, a kommunikáció, valamint a márkaépítés területén sokat kellett fejlődniük. 

Ezek a megoldások a sporton kívüli marketingben és kommunikáció során is sikeresen alkalmazhatók. 

A sportban átélt intenzív érzelmeknek, a gyors eseményeknek és az azonnali visszajelzéseknek köszönhetően hamarabb lehet következtetéseket levonni és persze fejlődni. Az így szerzett tapasztalatoknak köszönhetően számtalan ötlet, megoldás és stratégiai döntés implementálható eredményesen és hatékonyan akár a sporton kívüli marketingbe is.

A tanfolyam során rámutatunk az új trendekre a sportmarketing világából, és ennek köszönhetően gyakorlati példákkal is szolgálunk.

A tanfolyamból kiderül:

  • hogyan kommunikálj a célcsoportjaiddal,
  • hogyan alkalmazkodj gyorsan és hatékonyan a piaci változásokhoz,
  • hogyan derítsd ki, mire van szüksége a fogyasztóidnak,
  • hogyan tudod felkelteni az emberek érdeklődését,
  • hogyan építs trendi és szerethető márkát.

Kiknek ajánljuk:

  • vállalati marketing menedzsereknek és munkatársaiknak,
  • középvezetőknek, akik tisztában szeretnének lenni az aktuális trendekkel,
  • cégtulajdonosoknak és cégvezetőknek, akik a saját, vagy a cégük marketingkommunikációját felügyelik.
A tanfolyam céljai

A kurzus célja bemutatni az új trendeket a sportmarketing világából, és példákkal szemléltetni, hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal, hogyan építsünk márkát, hogyan derítsük ki, mire van szükségük a fogyasztóinknak, hogyan keltsük fel érdeklődésüket, hogyan alkalmazkodjunk a piaci változásokhoz, és hogyan haladjunk a korral úgy, hogy termékünk vagy márkánk mindig aktuális és "divatos" legyen.

Teljes leírás

Ezeket a készségeket sajátíthatod el
Tanfolyamok előadói
Ficza János

Marketing és PR tanácsadó

Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén. 2010 óta szabadúszó marketing- és PR-tanácsadóként dolgozik, elsősorban HR-, online szolgáltatásokat nyújtó, valamint rendezvényszervező cégeknek a magyar, illetve a szlovákiai piacon párhuzamosan.

A dunaszerdahelyi DAC 1904 labdarúgóklub volt marketingvezetője. A sportmarketingben szerzett vezetői tapasztalatait a marketing egyéb területeivel ötvözve felismerte, hogy hatékonyan és eredményesen hasznosíthatóak a sportkommunikációban bevált eszközök iparágtól függetlenül is.

Jelenleg a Seduo e-learning platform magyarországi tartalomgyártásáért felel regionális content managerként.

Az elmúlt évek során publikációi jelentek meg szakmai kiadványokban, rendszeres előadó konferenciákon, workshopokon. 2016-ban az Apu-kalipszis c. apablogjával elnyerte az év bloggere díjat.

A tanfolyam értékelései

100 %

1 értékelés
1x
0x
0x
0x
0x

Csak azok a hallgatók adhatnak le értékelést, akiknek ellenőrzött fiókjuk van


és legyél te az első, aki értékelést ír.
Gyakran ismételt kérdések
Egy záró teszttel, ahol ellenőrizheted a megszerzett ismereteket. Az elvégzett tanfolyamról oklevelet kapsz. Ne aggódj, a tesztnek többször is nekifuthatsz.

Érj el legalább 80%-ot a záró teszten. Az oklevelet elmentjük az elvégzett tanfolyamnál, és bármikor letöltheted.

Bizonyítja, hogy az átlagosnál többet fejleszted magadat. Ez segíthet kitűnni álláskeresésnél vagy éppen az énmárkád építésénél. Az oklevél a legjobban az önéletrajzodban (például a LinkedInen vagy álláskereső portálokon) vagy nyomtatott dokumentumként, más tanulmányi sikereid mellett mutat.

Igen, egy leckét többször is megnézhetsz, vagy akár át is ugorhatod, hogy később visszatérhess hozzá. Akár sikeresen, akár sikertelenül végzed el a tanfolyamot, bármikor újranézheted.

Reméljük, hogy ez nem fog előfordulni! Ha mégis, akkor a tanfolyam megvásárlásától számított 14 napig indoklás nélkül visszatérítjük az árát.