Manapság a legnépszerűbb focikluboknak is egyre keményebben kell megdolgozniuk azért, hogy meg tudják szólítani az újgenerációs szurkolókat úgy, hogy közben a régieket se idegenítsék vagy veszítsék el. Ennek köszönhetően a futballklubok a marketingben is új kihívások elé néztek, és a tervezés, a kommunikáció, valamint a márkaépítés területén sokat kellett fejlődniük.
Ezek a megoldások a sporton kívüli marketingben és kommunikáció során is sikeresen alkalmazhatók.
A sportban átélt intenzív érzelmeknek, a gyors eseményeknek és az azonnali visszajelzéseknek köszönhetően hamarabb lehet következtetéseket levonni és persze fejlődni. Az így szerzett tapasztalatoknak köszönhetően számtalan ötlet, megoldás és stratégiai döntés implementálható eredményesen és hatékonyan akár a sporton kívüli marketingbe is.
A tanfolyam során rámutatunk az új trendekre a sportmarketing világából, és ennek köszönhetően gyakorlati példákkal is szolgálunk.
A tanfolyamból kiderül:
- hogyan kommunikálj a célcsoportjaiddal,
- hogyan alkalmazkodj gyorsan és hatékonyan a piaci változásokhoz,
- hogyan derítsd ki, mire van szüksége a fogyasztóidnak,
- hogyan tudod felkelteni az emberek érdeklődését,
- hogyan építs trendi és szerethető márkát.
Kiknek ajánljuk:
- vállalati marketing menedzsereknek és munkatársaiknak,
- középvezetőknek, akik tisztában szeretnének lenni az aktuális trendekkel,
- cégtulajdonosoknak és cégvezetőknek, akik a saját, vagy a cégük marketingkommunikációját felügyelik.
A tanfolyam céljai
A kurzus célja bemutatni az új trendeket a sportmarketing világából, és példákkal szemléltetni, hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal, hogyan építsünk márkát, hogyan derítsük ki, mire van szükségük a fogyasztóinknak, hogyan keltsük fel érdeklődésüket, hogyan alkalmazkodjunk a piaci változásokhoz, és hogyan haladjunk a korral úgy, hogy termékünk vagy márkánk mindig aktuális és "divatos" legyen.