Szenvedélyes marketing
A tanfolyamot vezeti: Ficza János
Mit érdemes átvenni a sportmarketingből? Hogyan találjuk és szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Hogyan építsünk ki velük szoros kapcsolatot? Hogyan szórakoztassunk és építsünk igazi love brandet? Tanulságok mindenkinek a sportmarketing világából. Teljes leírás
Manapság a legnépszerűbb focikluboknak is egyre keményebben kell megdolgozniuk azért, hogy meg tudják szólítani az újgenerációs szurkolókat úgy, hogy közben a régieket se idegenítsék vagy veszítsék el. Ennek köszönhetően a futballklubok a marketingben is új kihívások elé néztek, és a tervezés, a kommunikáció, valamint a márkaépítés területén sokat kellett fejlődniük.
Ezek a megoldások a sporton kívüli marketingben és kommunikáció során is sikeresen alkalmazhatók.
A sportban átélt intenzív érzelmeknek, a gyors eseményeknek és az azonnali visszajelzéseknek köszönhetően hamarabb lehet következtetéseket levonni és persze fejlődni. Az így szerzett tapasztalatoknak köszönhetően számtalan ötlet, megoldás és stratégiai döntés implementálható eredményesen és hatékonyan akár a sporton kívüli marketingbe is.
A tanfolyam során rámutatunk az új trendekre a sportmarketing világából, és ennek köszönhetően gyakorlati példákkal is szolgálunk.
A tanfolyamból kiderül:
- hogyan kommunikálj a célcsoportjaiddal,
- hogyan alkalmazkodj gyorsan és hatékonyan a piaci változásokhoz,
- hogyan derítsd ki, mire van szüksége a fogyasztóidnak,
- hogyan tudod felkelteni az emberek érdeklődését,
- hogyan építs trendi és szerethető márkát.
Kiknek ajánljuk:
- vállalati marketing menedzsereknek és munkatársaiknak,
- középvezetőknek, akik tisztában szeretnének lenni az aktuális trendekkel,
- cégtulajdonosoknak és cégvezetőknek, akik a saját, vagy a cégük marketingkommunikációját felügyelik.
A kurzus célja bemutatni az új trendeket a sportmarketing világából, és példákkal szemléltetni, hogyan kommunikáljunk a vásárlókkal, hogyan építsünk márkát, hogyan derítsük ki, mire van szükségük a fogyasztóinknak, hogyan keltsük fel érdeklődésüket, hogyan alkalmazkodjunk a piaci változásokhoz, és hogyan haladjunk a korral úgy, hogy termékünk vagy márkánk mindig aktuális és "divatos" legyen.
Marketing és PR tanácsadó
Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén. 2010 óta szabadúszó marketing- és PR-tanácsadóként dolgozik, elsősorban HR-, online szolgáltatásokat nyújtó, valamint rendezvényszervező cégeknek a magyar, illetve a szlovákiai piacon párhuzamosan.
A dunaszerdahelyi DAC 1904 labdarúgóklub volt marketingvezetője. A sportmarketingben szerzett vezetői tapasztalatait a marketing egyéb területeivel ötvözve felismerte, hogy hatékonyan és eredményesen hasznosíthatóak a sportkommunikációban bevált eszközök iparágtól függetlenül is.
Jelenleg a Seduo e-learning platform magyarországi tartalomgyártásáért felel regionális content managerként.
Az elmúlt évek során publikációi jelentek meg szakmai kiadványokban, rendszeres előadó konferenciákon, workshopokon. 2016-ban az Apu-kalipszis c. apablogjával elnyerte az év bloggere díjat.
100 %
Csak azok a hallgatók adhatnak le értékelést, akiknek ellenőrzött fiókjuk van