Vállalati pletyka

A tanfolyamot vezeti:  Szvetelszky Zsuzsanna

Hallgatható

Miért fontos a vállalati pletyka és az informális kommunikáció? A vállalati pletyka nemcsak kockázatot jelent a vezető számára, hanem potenciált is – érdemes megtanulni, hogyan kezeljük és hogyan aknázzuk ki! Teljes leírás

Teljes időtartam

42 perc

Leckék száma

11

Értékelés
Hozzáadás a tantervhez
Oklevél
Korlátlan hozzáférés
Mire fókuszál a tanfolyam

A vállalati belső kommunikáció informális része, a céges pletyka mára üzletileg kritikus tényezővé vált: a stratégiától kezdve a fluktuációig számos kulcsterületet érint és befolyásol. Napjainkban a munkavállalók túlnyomó része egyre több eszközt és csatornát használ információtovábbításra. Ennek a helyzetnek az uralására készíti fel a tanfolyam a vezetőket.

A kurzus bemutatja a vállalati pletyka folyamatait és jellegzetességeit, hatását, a veszélyeket és a kockázatokat éppúgy, mint a potenciált.

Találkozunk a munkavállalók számára legfontosabb témákkal, és áttekintjük, milyen a pletyka működése a csoportokon, közösségeken belül és az egyes területek között. A kurzus áttekinti a vezetői kommunikációnak azokat az elveit és eszközeit, melyekkel a céges pletyka uralható. Végül néhány esettanulmáényon keresztül bemutatjuk, hogyan zajlik a gyakorlatban a vállalati pletykakontroll.

A tanfolyam céljai

A kurzus célja a vállalati kommunikáció rejtett területeinek bemutatása, tudatosítása. Ugyanis az informális kommunikáció, a pletyka kontrollálásával a formális kommunikáció is fejleszthető. Márpedig a kommunikáció nem cél, hanem eszköz: az együttműködést olajozza a cég beosztottjai, csapatai, területei és szintjei között. Az együttműködés megfelelő színvonala pedig a sikernek, a hatékonyságnak és az eredményességnek az egyik legfontosabb összetevője. Ez az, amit a vezető a tanfolyam ismereteiben birtokában növelhet és fejleszthet.

Teljes leírás

Ezeket a készségeket sajátíthatod el
Tanfolyamok előadói
Szvetelszky Zsuzsanna

Kommunikációs szakértő

Vállalati kommunikációs szakértő, szociálpszichológus, egyetemi docens. Évtizedek óta foglalkozik cégek nyilvános és rejtett, formális és informális kommunikációjával. A legkülönbözőbb szektorokban, a pénzintézetektől az energetikán keresztül a gyártásig, számos területen végez kommunikációs auditot, teljeskörű feltárást, és készít akcióterveket, ajánlásokat, kreatív javaslatokat a fejlesztéssel kapcsolatban. Emellett a Magyar Tudományos Akadémia munkatársaként társadalmi hálózatok, kérdések, problémák kutatásával foglalkozik. Eddig hét könyve jelent meg, tudományos eredményeit nemzetközi folyóiratokban publikálja. Mindemellett rendszeres meghívásaikkal tisztelik meg a különböző szakmai szervezetek konferenciái.

A tanfolyam értékelései

100 %

2 értékelés
2x
0x
0x
0x
0x

Csak azok a hallgatók adhatnak le értékelést, akiknek ellenőrzött fiókjuk van


és legyél te az első, aki értékelést ír.
Gyakran ismételt kérdések
Egy záró teszttel, ahol ellenőrizheted a megszerzett ismereteket. Az elvégzett tanfolyamról oklevelet kapsz. Ne aggódj, a tesztnek többször is nekifuthatsz.

Érj el legalább 80%-ot a záró teszten. Az oklevelet elmentjük az elvégzett tanfolyamnál, és bármikor letöltheted.

Bizonyítja, hogy az átlagosnál többet fejleszted magadat. Ez segíthet kitűnni álláskeresésnél vagy éppen az énmárkád építésénél. Az oklevél a legjobban az önéletrajzodban (például a LinkedInen vagy álláskereső portálokon) vagy nyomtatott dokumentumként, más tanulmányi sikereid mellett mutat.

Igen, egy leckét többször is megnézhetsz, vagy akár át is ugorhatod, hogy később visszatérhess hozzá. Akár sikeresen, akár sikertelenül végzed el a tanfolyamot, bármikor újranézheted.

Reméljük, hogy ez nem fog előfordulni! Ha mégis, akkor a tanfolyam megvásárlásától számított 14 napig indoklás nélkül visszatérítjük az árát.