Vállalati pletyka
A tanfolyamot vezeti: Szvetelszky Zsuzsanna
Miért fontos a vállalati pletyka és az informális kommunikáció? A vállalati pletyka nemcsak kockázatot jelent a vezető számára, hanem potenciált is – érdemes megtanulni, hogyan kezeljük és hogyan aknázzuk ki! Teljes leírás
A vállalati belső kommunikáció informális része, a céges pletyka mára üzletileg kritikus tényezővé vált: a stratégiától kezdve a fluktuációig számos kulcsterületet érint és befolyásol. Napjainkban a munkavállalók túlnyomó része egyre több eszközt és csatornát használ információtovábbításra. Ennek a helyzetnek az uralására készíti fel a tanfolyam a vezetőket.
A kurzus bemutatja a vállalati pletyka folyamatait és jellegzetességeit, hatását, a veszélyeket és a kockázatokat éppúgy, mint a potenciált.
Találkozunk a munkavállalók számára legfontosabb témákkal, és áttekintjük, milyen a pletyka működése a csoportokon, közösségeken belül és az egyes területek között. A kurzus áttekinti a vezetői kommunikációnak azokat az elveit és eszközeit, melyekkel a céges pletyka uralható. Végül néhány esettanulmáényon keresztül bemutatjuk, hogyan zajlik a gyakorlatban a vállalati pletykakontroll.
A kurzus célja a vállalati kommunikáció rejtett területeinek bemutatása, tudatosítása. Ugyanis az informális kommunikáció, a pletyka kontrollálásával a formális kommunikáció is fejleszthető. Márpedig a kommunikáció nem cél, hanem eszköz: az együttműködést olajozza a cég beosztottjai, csapatai, területei és szintjei között. Az együttműködés megfelelő színvonala pedig a sikernek, a hatékonyságnak és az eredményességnek az egyik legfontosabb összetevője. Ez az, amit a vezető a tanfolyam ismereteiben birtokában növelhet és fejleszthet.
Kommunikációs szakértő
Vállalati kommunikációs szakértő, szociálpszichológus, egyetemi docens. Évtizedek óta foglalkozik cégek nyilvános és rejtett, formális és informális kommunikációjával. A legkülönbözőbb szektorokban, a pénzintézetektől az energetikán keresztül a gyártásig, számos területen végez kommunikációs auditot, teljeskörű feltárást, és készít akcióterveket, ajánlásokat, kreatív javaslatokat a fejlesztéssel kapcsolatban. Emellett a Magyar Tudományos Akadémia munkatársaként társadalmi hálózatok, kérdések, problémák kutatásával foglalkozik. Eddig hét könyve jelent meg, tudományos eredményeit nemzetközi folyóiratokban publikálja. Mindemellett rendszeres meghívásaikkal tisztelik meg a különböző szakmai szervezetek konferenciái.
100 %
Csak azok a hallgatók adhatnak le értékelést, akiknek ellenőrzött fiókjuk van